Palvelupyyntö

Kunnan eri toiminnoissa on käytössä tikettijärjestelmä, jota käytetään palvelupyyntöjen käsittelyyn. Järjestelmän tarkoitus on parantaa asiakaspalvelua ja estää palvelupyyntöjen "häviäminen" henkilökohtaisiin sähköposteihin.

Ole ystävällinen ja käytä palvelupyynnön tekemiseen mieluiten sähköpostia, sillä siten palvelupyynnöt kirjautuvat järjestelmään, eivätkä ne jää huomiotta esim. vuosilomien aikana. Saat järjestelmästä automaattisesti vastaanottokuittauksen, sekä tiedon palvelupyynnön etenemisestä.

Lähetä samasta asiasta vain yksi palvelupyyntö. Jos ilmoitat asiaan lisätietoja, vastaa järjestelmän lähettämään viestiin, jolloin asiasi kirjautuu jo tekemääsi palvelupyyntöön. Ilmoita vain yksi asia / palvelupyyntö.

Lähetä palvelupyyntösi seuraavasti:

  • Tietotekniikka helppari@mynamaki.fi

  • Tilalaitos (kunnan tilat, kiinteistöt ja niiden piha-alueet) tilalaitos@mynamaki.fi

  • Infra (kunnan tiet ja kadut, puistoalueet, kentät, vesihuolto) infra@mynamaki.fi